شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

narvvan1

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

نگارش انگیزه نامه یا SoP

نگارش انگیزه نامه یا SoP

موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه خدمات نگارش انگیزه نامه یا SoP به دانشجویان و پژوهشگران گرامی است. انگیزه نامه یا SoP که معادل عبارت Statement Of Purpose می‌باشد یکی از مهم‌ترین مدارک برای اخذ پذیرش تحصیلی می‌باشد. بسیاری از افرادی که برای اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌های خارج از کشور اقدام کرده‌اند یا توانسته‌اند چنین پذیرشی را دریافت کنند عقیده دارند که انگیزه نامه یا SoP مهم‌ترین بخش رزومه و مدارک شما خواهد بود. بنابراین اگر شما نیز چنین قصدی دارید باید نگارش این بخش را بسیار جدی بگیرید و تا حد امکان از مشاوران باتجربه در این زمینه راهنمایی دریافت کنید.

وب سایت چاپ مقاله و ترجمه مقاله نیتیو پیپر را مشاهده کنید


ترجمه نیتیو مقالات از فارسی به انگلیسی

موسسه نیتیو پیپر هدف اصلی خود را ارائه ترجمه نیتیو مقالات از فارسی به انگلیسی قرار داده است. دلیل این هدف‌گذاری دسترسی سخت پژوهشگران ایرانی به مترجمان و موسسات ترجمه نیتیو خارجی است. بسیاری از مقالاتی که توسط پژوهشگران ایرانی به مجلات معتبر دنیا ارسال می‌گردد تنها به دلیل ضعف در ترجمه از پذیرش و چاپ باز می‌مانند. تجربه نشان داده است که برخی از این مقالات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و پس از انجام ویراستاری مناسب و ترجمه نیتیو به سرعت در مجلات بسیار معتبر و با ضریب تاثیر بالا به چاپ می‌رسند. به همین دلیل انتخاب موسسه‌ای که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند بسیار ضروری است.

وب سایت چاپ مقاله و ترجمه مقاله نیتیو پیپر را مشاهده کنید


انجام پایان نامه میکروبیولوژی

مرکز علمی و آموزشی ایران تحقیق آمادگی دارد در زمینه انجام پایان نامه میکروبیولوژی به دانشجویان این رشته خدمات تخصصی ارائه دهد. همکاری فارغ التحصیلان رشته میکروبیولوژی با موسسه ایران تحقیق این امکان را به ما داده است که در خدمت آن دسته از دانشجویانی باشیم که به واسطه انجام پروژه دانشگاهی خود نیازمند مشاوره تخصصی هستند. علم میکروبیولوژی در مورد چگونگی استفاده بهینه از میکروارگانیسم ها و جلوگیری از ضررها و زیان‌هایی که میکروارگانیسم‌ها می‌توانند به حیات انسان‌ها، دام‌ها و نباتات وارد کنند، بحث می‌کند. علم‌ میکروبیولوژی‌ که‌ گرایشی‌ از علم‌ زیست‌شناسی‌ است‌ به‌ بررسی‌ و مطالعه‌ میکرو ارگانیسم‌ها می‌پردازد. در این‌ علم‌ ارتباط‌ میکروارگانیسم‌ها با خودشان‌ و همچنین‌ با موجودات‌ عالی‌تر مانند انسان‌، حیوانات‌ و گیاهان‌ مورد بررسی‌ قرار می‌گیرد. علم‌ میکروبیولوژی‌ گرایش‌های‌ مختلفی‌ دارد که‌ عبارتند از: میکروبیولوژی‌ پزشکی‌، میکروبیولوژی‌ غذایی‌ و میکروبیولوژی‌ صنعتی‌.

انجام پایان نامه میکروبیولوژی

نگارش فصول پایان نامه و نکاتی که باید بدانید

نگارش فصول پایان نامه و نکاتی که باید بدانید

زمانی‌ که قصد انجام پایان نامه دارید معمولاً از اطرافیان درباره نگارش فصول پایان نامه و نکاتی که باید بدانید مطالبی ذکر می‌گردد که عمدتاً متعارض هستند و هرکس بر اساس تجربه خود صحبتی را انجام می‌دهد. نگارش و انجام پایان نامه در هر رشته دانشگاهی به توانایی و مهارتهای خاصی نیاز دارد. متاسفانه در سیستم آموزشی دانشگاه‌ها به غیر از تعریف واحد پایان نامه در دوره کارشناسی ارشد و دکتری اقدام دیگری برای تسهیل فرآیند انجام آن مانند آموزش پایان نامه نویسی و اصول آن انجام نمی‌گردد و دانشجویان بعد از اتمام چند واحد تئوری که بسیاری از آنها ربطی به مهارتها و دانش لازم برای نگارش پایان نامه ندارند وارد واحد پایان نامه نویسی می‌شوند و مشکلات آنها آغاز می‌گردد. در اینجا قصد داریم ۱۰ نکته کلی برای نگارش و انجام فصول پایان نامه ذکر کنیم با این هدف که بتوانیم گره حداقل کوچک از مشکلات محققان باز کنیم.


برای خواندن ادامه این مطلب بر روی این لینک کلیک نمایید

نگارش مقاله در رشته روانشناسی

نگارش مقاله در رشته روانشناسی

موسسه علمی و پژوهشی نارون آمادگی دارد در زمینه نگارش مقاله در رشته روانشناسی به دانشجویان، پژوهشگران و اساتید این رشته خدمات مشاوره تخصصی ارائه دهد. موسسه نارون ضمن همکاری با جمعی از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی در گرایش‌های مختلف مانند روانشناسی بالینی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، و مشاوره توانسته است گروه علمی بسیار قوی و باسابقه‌ای را جمع‌آوری نماید و بدینوسیله در خدمت آن دسته از دانشجویانی است که در فرآیند نگارش مقاله نیازمند مشاوره تخصصی هستند. این موسسه علاوه بر خدمات مشاوره تخصصی برای نگارش مقاله در گرایش‌های مختلف روانشناسی اقدام به برگزاری و آماده‌سازی پکیج مقاله نویسی نموده است. واقعیت این است که ضعف آموزشی و پژوهشی موجود در دانشگاه‌ها سبب شده است که دانشجویان در تدوین مقالات علمی و پژوهشی ضعف‌های بزرگی داشته باشند و این ضعف باعث عدم رشد علمی آن‌ها می‌گردد.


برای خواندن ادامه این مطلب بر روی این لینک کلیک نمایید


نگارش و انجام مقاله علمی و پژوهشی

یکی دیگر از فعالیت‌های موسسه علمی و آموزشی نارون نگارش و انجام مقاله علمی و پژوهشی است. به واسطه حضور و همکاری جمعی از فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی در گروه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، و علوم پایه این موسسه افتخار دارد در خدمت آن دسته از دانشجویانی باشد که در فرآیند انجام مقالات علمی و پژوهشی خود متقاضی دریافت مشاوره تخصصی در نگارش متن مقاله، جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل آماری می‌باشند. وجود نقایص آموزشی در انجام مقالات علمی در دانشگاه‌ها و وجود نیاز مبرم دانشجویان به داشتن آثار علمی معتبر همانند مقالاتی که در مجلات علمی چاپ شده‌اند باعث شده است تا موسسه نارون با آماده‌سازی پکیج‌های آموزشی مقاله نویسی و برگزاری دوره‌های مقاله نویسی بتواند بخشی از نیازهای این عزیزان را پوشش دهد.


برای خواندن ادامه این مطلب بر روی این لینک کلیک نمایید



انتخاب موضوع پایان نامه و نکاتی که باید بدانید

اگر شما به دنبال انتخاب موضوع پژوهش باشید احتمالاً اطرافیان و دوستان درباره انتخاب موضوع پایان نامه و نکاتی که باید بدانید مطالبی را برای شما ارایه نمایند. اولین و اساسی‌ترین دغدغه پژوهشگران در انجام پژوهش انتخاب یک موضوع خوب می‌باشد. معمولاً در واحدهای درسی دانشگاهی که عموماً واحد روش تحقیق می‌باشد بیان می‌گردد که پژوهش با یک سوال شروع می‌شود و پژوهشگر در کل فرآیند تحقیق بدنبال پاسخگویی به آن سوال است. حال مساله اینجاست که پژوهش با چه نوع سوالی به وجود می‌آید و چه سوالی ارزش بررسی دارد و چه سوالی ندارد؟ متاسفانه در باب پاسخ به این سوالات مطالب مفید و کاربردی خوبی به دانشجویان ارایه نمی‌شود و بدین خاطر است که حتی بعد از اخذ نمره بالا در واحد روش تحقیق دانشجو در انتخاب موضوع پژوهشی خوب با مشکل مواجه می‌گردد. در اینجا قصد داریم به ذکر مطالب مفید در باب انتخاب موضوع پایان نامه و نکاتی که باید بدانید بپردازیم.

برای خواندن ادامه این مطلب بر روی این لینک کلیک نمایید

1